Show simple item record

dc.contributor.authorPliskó, Anna Martina
dc.date.accessioned2016-08-30T12:06:58Z
dc.date.available2016-08-30T12:06:58Z
dc.date.issued2015
dc.identifier.otherB-11343
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10832/1600
dc.description.abstractAz esetalapú oktatás az utóbbi években világszerte egyre nagyobb teret nyert az orvosi képzésben. A klinikai gondolkodásmód elsajátításának fontos elemévé vált, a hallgatók bizonyítottan nagyobb önbizalommal kezdik el pályafutásukat a diploma megszerzése után, ha részesültek ilyen képzésben. Dolgozatom során az esetalapú oktatás öt különböző módszerét hasonlítottam össze. A vizsgálat céljai között szerepelt annak a meghatározása, hogy melyik módszer a leghatékonyabb és legkönnyebben kivitelezhető, illetve beilleszthető az oktatási modulba. Ennek érdekében diákok és oktatók véleményét is felmértük az egyes módszerekkel kapcsolatban.en_US
dc.language.isohuen_US
dc.subjectállatorvosképzésen_US
dc.subjectveterinary educationen_US
dc.subjectoktatási módszereken_US
dc.subjectteaching methodsen_US
dc.subjectértékelésen_US
dc.subjectevaluationen_US
dc.subjecte-learningen_US
dc.subjectesetalapú oktatásen_US
dc.subjectcase-based educationen_US
dc.subjectBelgyógyászati Tanszék és Klinikaen_US
dc.titleAz esetalapú oktatás különböző módszereinek összehasonlító értékeléseen_US
dc.typeThesisen_US


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record