• English
    • magyar
  • magyar 
    • English
    • magyar
  • Belépés
Dokumentum megnyitása 
  •   HuVetA kezdőlap
  • Diplomadolgozatok / Theses
  • Theses
  • Dokumentum megnyitása
  •   HuVetA kezdőlap
  • Diplomadolgozatok / Theses
  • Theses
  • Dokumentum megnyitása
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Egy gyógyszergyár marketingkommunikációs tevékenységének tükrében

Megtekintés/Megnyitás
Pulai Nándor szakállatorvosi szakdolgozata (600.3Kb)
Dátum
2015
Szerző
Pulai Nándor
Metaadat
Részletes rekord
Absztrakt
We use the concept of the communication every day, we know his content. If we want to formulate it what reports, would cause difficulty after all, we talk about a so much manifold, complex concept. We may interpret the communication as an information exchange, data traffic simplified. An information exchange, communication, information are everyday bought in a sense.
URI
http://hdl.handle.net/10832/1516
Gyűjtemények
  • Theses

DSpace software copyright © 2002-2016  DuraSpace
Kapcsolat | Küldje el véleményét
Theme by 
Atmire NV
 

 

Böngészés

A teljes HuVetÁ-banKategóriák és gyűjteményekA megjelenés éve szerintSzerzőkCímekTárgyszavakEbben a gyűjteménybenA megjelenés éve szerintSzerzőkCímekTárgyszavak

Az én HuVetÁm

Belépés

DSpace software copyright © 2002-2016  DuraSpace
Kapcsolat | Küldje el véleményét
Theme by 
Atmire NV