Az esetalapú oktatás különböző módszereinek összehasonlító értékelése
dc.contributor.author | Pliskó, Anna Martina | |
dc.date.accessioned | 2016-08-30T12:06:58Z | |
dc.date.available | 2016-08-30T12:06:58Z | |
dc.date.issued | 2015 | |
dc.identifier.other | B-11343 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/10832/1600 | |
dc.description.abstract | Az esetalapú oktatás az utóbbi években világszerte egyre nagyobb teret nyert az orvosi képzésben. A klinikai gondolkodásmód elsajátításának fontos elemévé vált, a hallgatók bizonyítottan nagyobb önbizalommal kezdik el pályafutásukat a diploma megszerzése után, ha részesültek ilyen képzésben. Dolgozatom során az esetalapú oktatás öt különböző módszerét hasonlítottam össze. A vizsgálat céljai között szerepelt annak a meghatározása, hogy melyik módszer a leghatékonyabb és legkönnyebben kivitelezhető, illetve beilleszthető az oktatási modulba. Ennek érdekében diákok és oktatók véleményét is felmértük az egyes módszerekkel kapcsolatban. | en_US |
dc.language.iso | hu | en_US |
dc.subject | állatorvosképzés | en_US |
dc.subject | veterinary education | en_US |
dc.subject | oktatási módszerek | en_US |
dc.subject | teaching methods | en_US |
dc.subject | értékelés | en_US |
dc.subject | evaluation | en_US |
dc.subject | e-learning | en_US |
dc.subject | esetalapú oktatás | en_US |
dc.subject | case-based education | en_US |
dc.subject | Belgyógyászati Tanszék és Klinika | en_US |
dc.title | Az esetalapú oktatás különböző módszereinek összehasonlító értékelése | en_US |
dc.type | Thesis | en_US |
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
-
Theses
szakdolgozatok