Show simple item record

dc.contributor.authorBohner, Kinga
dc.date.accessioned2024-08-13T11:57:10Z
dc.date.available2024-08-13T11:57:10Z
dc.date.issued2023
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10832/3968
dc.description.abstractHazánkban egyre növekszik az igény a társállatok magas szintű ellátására és egyre szélesebb a fizetőképes állattartói réteg, de ezzel egyidőben folyamatosan növekszik a kisállatpraxisok száma, különösképp a fővárosban. Dolgozatomban arra szerettem volna választ találni, hogy a jelen piaci körülmények között érdemes lehet-e még hasonló vállalkozásba kezdeni. Ahhoz, hogy üzletünk helyt álljon a többi rendelővel folytatott versenyben szükség van különböző menedzsment és marketing eszközök alkalmazására. Ebben napjainkban a közösségi háló médiuma fontos szerepet játszik. Az üzleti terv felállításához az adatgyűjtésemet 2022 januárja és 2023 májusa között végeztem. Kérdőíves felmérést végeztem az állattulajdonosok között és interjúkat készítettem vállalkozó állatorvosokkal, állatgyógyászati termékek forgalmazóival, illetve pénzügyi és gazdasági szakemberekkel is.en_US
dc.language.isohuen_US
dc.titleBudapesti kisállat rendelő létesítésének üzleti terveen_US
dc.title.alternativeBusiness plan for the establishment of a small animal clinic in Budapesten_US
dc.typeThesisen_US


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record