dc.description.abstract | Hazánkban egyre növekszik az igény a társállatok magas szintű ellátására és egyre szélesebb
a fizetőképes állattartói réteg, de ezzel egyidőben folyamatosan növekszik a kisállatpraxisok
száma, különösképp a fővárosban. Dolgozatomban arra szerettem volna választ találni, hogy
a jelen piaci körülmények között érdemes lehet-e még hasonló vállalkozásba kezdeni.
Ahhoz, hogy üzletünk helyt álljon a többi rendelővel folytatott versenyben szükség van
különböző menedzsment és marketing eszközök alkalmazására. Ebben napjainkban a
közösségi háló médiuma fontos szerepet játszik. Az üzleti terv felállításához az
adatgyűjtésemet 2022 januárja és 2023 májusa között végeztem. Kérdőíves felmérést
végeztem az állattulajdonosok között és interjúkat készítettem vállalkozó állatorvosokkal,
állatgyógyászati termékek forgalmazóival, illetve pénzügyi és gazdasági szakemberekkel is. | en_US |