• English
    • magyar
  • magyar 
    • English
    • magyar
  • Belépés
Dokumentum megnyitása 
  •   HuVetA kezdőlap
  • Diplomadolgozatok / Theses
  • Theses
  • Dokumentum megnyitása
  •   HuVetA kezdőlap
  • Diplomadolgozatok / Theses
  • Theses
  • Dokumentum megnyitása
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Exploring Effective Methods of Self-Regulated Learning (SRL) for Medical Students

Thumbnail
Megtekintés/Megnyitás
Thesis (266.4Kb)
Dátum
2024
Szerző
Rim, Yoon Hye
Metaadat
Részletes rekord
Absztrakt
This paper examine established theoretical models of Self-Regulated Learning (SRL) and their practical applications in medical education. The aim is to understand how SRL affects outcome of medical student’s academic performance and clinical practice. This paper also compare applicable strategies to integrate SRL into medical curriculum to foster independent and lifelong learning.
URI
http://hdl.handle.net/10832/4449
Gyűjtemények
  • Theses

DSpace software copyright © 2002-2016  DuraSpace
Kapcsolat | Küldje el véleményét
Theme by 
Atmire NV
 

 

Böngészés

A teljes HuVetÁ-banKategóriák és gyűjteményekA megjelenés éve szerintSzerzőkCímekTárgyszavakEbben a gyűjteménybenA megjelenés éve szerintSzerzőkCímekTárgyszavak

Az én HuVetÁm

Belépés

DSpace software copyright © 2002-2016  DuraSpace
Kapcsolat | Küldje el véleményét
Theme by 
Atmire NV